Below The Line

Με πλήρη κάλυψη σε ανάγκες δημοσίων σχέσεων και προωθητικών ενεργειών και με ένα μεγάλο δίκτυο αξιόπιστων, έμπειρων και εξειδικευμένων συνεργατών στον τομέα αυτό, λειτουργεί εδώ και δέκα χρόνια το τμήμα “Belowtheline” της εταιρείας, στα πλαίσια του οποίου, αναλαμβάνουμε ενέργειες, όπως:

  • Direct marketing (door to door, direct mail κ.λ.π.)
  • Κατάρτιση και επιμέλεια εκτέλεσης προγραμμάτων δημοσίων σχέσεων (σύνταξη και αποστολή δελτίων τύπου, αποδελτίωση και αποστολή υλικού, δημοσιογραφική κάλυψη)
  • Σχεδιασμό και διεκπεραίωση προωθητικών προγραμμάτων (in&outstorepromotion)
  • Δειγματοδιανομές (σε κάβες, supermarkets, κ.λ.π.)
  • Σχεδιασμό και διεκπεραίωση διαγωνισμών, εκθέσεων και συνεδρίων
  • Οργάνωση εκδηλώσεων, εγκαινίων, happenings
  • Ανάληψη και αξιοποίηση θεσμοθετημένων εκδηλώσεων του Δήμου αλλά και καθιέρωση νέων δράσεων π.χ. χορηγίες, sponsoring

Από τις δράσεις που υλοποίησε το τμήμα «belowthelineactivities» της εταιρείας μας, ενδεικτικά αναφέρουμε:

  • Υλοποίηση του «προγράμματος ανακύκλωσης» σε συνεργασία με την Ελληνική εταιρεία αξιοποίησης ανακύκλωσης σε ολόκληρο το Δήμο Λάρισας (ενημέρωση 35.000 νοικοκυριών και διανομή υλικού σε περίπου 55.000).
  • Διοργάνωση της κλαδικής έκθεσης «Επιπλοτέχνημα» από την έναρξη λειτουργίας της, το 2003 με παράλληλες δράσεις για τους επισκέπτες και τους εκθέτες της
  • Προωθητικές ενέργειες όπως διανομές εντύπων και ενημερώσεις κοινού για τις εταιρείες: HSBCBANK, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, ΕΤΑΡΕΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ΓΑΛΑΚΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ «ΟΛΥΜΠΟΣ», ΒRITISHAMERICANTOBACCOHELLAS, στην πόλη της Λάρισας και σε κοινά που αφορούσαν την κάθε ενέργεια χωριστά, ύστερα από μελέτη της κατάστασης και σχεδιασμού του κάθε προωθητικού πλάνου.
  • Οργάνωση και υλοποίηση του Περιφερειακού Συνεδρίου της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Περιφέρειας Θεσσαλίας και του 1ου Συνεδρίου Ιστορίας και Πολιτισμού για την Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή Περιφέρειας Θεσσαλίας
  • Παρουσίαση του νέου μοντέλου VolvoS40 της εταιρείας MetalaxisA.E. στο ξενοδοχείο Διόνυσος
  • Σχεδιαμσός και υλοποίηση εγκαινίων για τις εταιρείες «AlfaWood», «ShoppingCenterArgiropoulos»
below-1
below-2

Υπηρεσίες

  • Στρατηγική επικοινωνίας
  • Δημιουργική προσέγγιση
  • Σχεδιασμός και η υλοποίηση της στρατηγικής σε όλα τα Μέσα
  • Συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά, Διακρατικά και Εθνικά προγράμματα
  • Έρευνες αγοράς
  • Marketing plan
  • Ψηφιακό Marketing
  • OUTDOOR διαφήμιση
  • Προωθητικές ενέργειες